1 April

Jag är inte den som brukar lura folk på denna dagen, okej jag gjorde de på typ 3 personer förra året och det gick ju super! Gud va jag var elak, men man växer och utvecklas varje dag och blir en mognare person. Och det har jag gjort, mognat. 
Iallafall så idag ska vi åka till mormor och Stickan och käka middag. Det kommer nog bli trevligt, det är ju soool ute ju! Sen ska jag messa Nis oxå.. 
Jag och Linnea bestämde imorse att på onsdag ska vi gå och se MAMA som kommer ut då, den verkar skitbra! :D Och ja på torsdag blir det Alfons Åberg för mig och Liam. 
Kolla in trailern! 
 
Nu ska jag ta och fixa iordning mig och så.. Kameran åker med till mormor så lite bilder blir de nog. Ha en bra dag idag och vi får se om jag bloggar underdagen, kanske blir nå mobilblogg ^^ 
''Whatever happens, just smile!'' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0