Åh jag orkar inte

Jag är sjuk. Orkar inte, har iförsig varit sjuk hela veckan men ändå varit iväg på en massa saker. Idag blir det BARA att ligga i sängen och plugga lite.. Orkar inge annat. 
Gårdagen bjöd på mycket. Nu har jag åkt rulltrappa med vagn för första gången i mitt liv, jag har blivit kallad mamma utav en butiksägare åh ja. Bion va lyckad iallafall, Liam satt helt innne i filmerna (de va 4 korta) och åt upp mina snacks. Han tyckte att de var roligt och jag kan ju säga att det var inte sista gången jag gör de med honom! Efter bion ville han inte åka hem och jag jag kände att jag verkligen skulle vilja ah ett par pyjamasbyxor så vi fixade det. När vi gick in i affären var han vaken, när jag stod vid kassan några minuter senare sov han, plutten <3 
Det kändes bra att återförenas med Alfons igen.. 
Bilder kommer i ett annat inlägg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0