Fuck everyone, the only thing you need is your fantasy!

Förlåt att jag inte har hunnit blogga idag men jag hann inte göra mer än att dricka ett glas jucie imorse förens vi skulle dra till mormor ^^ När vi kom dit var min morbror och kusiner där vilket var trevligt! Vi har inte sådär jättemycke kontakt med dem, grattar varandra på fejjan och typ inge mer x) Jimmy, Sofie och Liam kom samtidigt som oss och morfar. Så i stortsätt har hela släkten på mammas sida träffats idag. 
Men ja, mormor fyller 67 idag tror jag xD 
Underbara mormor, Grattis ännu en gång på födelsedagen <3 
 
Det var sol till o från när vi var där och när solen sken busade Liam för fullt! Min pluttis!! 
En arg Liam för att han inte ville ha skor på sig! 
 
Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga, imorgon är det praktik igen och det ska bli kul och träffa alla barn och pedagoger igen! Men det är ju sista veckan och jag lovar att jag kommer att böla när jag på fredag går därifrån! Vill verkligen inte tillbaka till skolan! Hatar skolan. 
Nu ska jag försöka sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0