I mitten på en åker

Kan man hitta det här. Så underbart. Så vackert. Hade en trevlig stund där även fast mina fötter var dyngsura, all fågelkvitter var så härligt att lyssna på. 
Jag har precis käkat, köttbullar o pommes blev det och eftersom att de va jag som fixa maten så var den ju skitgod! ;) 
Jag har även gjort klart en uppgift idag, stolt över mig själv även fast jag känner på mig att det blir ett stort F. Håller just nu på med en annan, jävla samhälle säger jag bara! Men efter den här uppgiften så har jag inga rester kvar och det är dags att börja arbeta med talet vi ska hålla i svenska (muntliga nationella) vecka 18. Yup, så ser mitt liv ut just nu och jag tror att jag avlider. 
Nu har ni fått en liten update med både text och bilder så jag tar och stänger ner nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0