I'm so scared that I'm going to lose you, but wait I have nothing to be scared for. I have already lost you..

Nu har jag sett klart på säsong 8 på Grey's Anatomy, och den 9:onde finns inte där.. Kul jag kan ju inte kolla på tv:en heller eftersom halva säsongen har väl redan gått.. 
Jag har pluggat oxå, nu kan jag lite inför provet som jag ska göra imorrn. Jättekul... Men det måste ju göras! 
Känner mig ganska trött, vaknade halv 6 och har inte somnat om efter de. 
Kanske ska ta en prommis med hunden och få lite frisk luft istället för att ligga i sängen hela dan, då kan ju kameran hänga på... Hmm... 
Aja, welcome to Elin's patetiska life! 
It feels like I'm slowly dripping out of this world till I'm gone. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0