Mitt andra hem

Hur ska jag kunna lämna mitt andra hem med alla underbara individer? Jag ÄLSKAR barnen. 
Mitt andra hem är bättre än mitt tredje och mitt första, här är det livat, glädje, tårar, ja allt livet har att erbjuda! Sen att barnen bara är 3-6 år spelar ingen roll, dem är de klokaste personerna jag har träffat! Även fast de bråkar med varandra och gör varandra ledsna så räcker det med ett ''förlåt'' och sen är allt bortglömt, vi har något att lära oss utav de mindre barnen! 
Jag vet att jag är en envis person men jag vet att om jag inte håller fast vid saker så blir jag bara besviken på mig själv i efterhand. That's me. 
 
För en stund sen fick jag mitt omdöme ifrån pedagogerna och jag är supernöjd!! De har även läst ena min uppgift och de undrade gång på gång om jag verkligen hade skrivit det, själv oxå? Japp! Jag har gjort det alldeles själv och använt mitt ordförråd. Då får vi hoppas på att Jenny tycker likadant då! 
 
Nu ska jag ta och få tillbaka till arbetet! 
Bloggar senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0