Panik

Jag sitter nu i skolan och kollar upp lite fakta på vad jag kan tala om på nationella provet vecka 18.. Vårt tema är Framtiden nästa! Och jag har ren panik inför de! Vi har fått veta att vi har möjlighet till att göra det inför hava klassen och det känns grymt skönt! 
Annars har dagen varit lång, började 10 och slutade 16.40. 
Hade glömt idrottskläder imorse och ja men jag kunde vara med ändå. Gjorde bara en sammarbetsövning och så pratade hon allvar med oss ^^ Really funny! 
Hemma så ska jag föra över de senaste bilderna jag tagit från kameran, dem e väl ganska gamla nu menmen ^^ Det är typ några bilder på Bamse och ja :P 
Men det kommer nog upp ikväll om jag hinner! 
Och glöm inte att kolla på Mot Alla Odds ikväll klockan 20.00 på 1:an!! Nis pappa Joakim är med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0