Samhällskunskap

Just nu sitter jag och skriver på min konservatistiska skola och ja det går blää! *tummen ner* 
Ja, måndag idag och det suger! Det som är bra med denna vecka är att vi är lediga på onsdag eftersom att det är första maj och därför en röd dag :P 
Melinda i min klass sitter och ja dömer mig just nu.. Jag vet att jag alltid är den som gör allt i sista stund men ändå, får jag E på mina grejor så blir jag nöjd! Så Melinda tyst! 

Efter detta har jag engelska och sen slutar jag denna hemska mardrömsdag! Jag vill bara hem och sova, hem och ifrån alla här. Att vara här är nog det värsta, plågsammaste som finns! 
Aja, nu ska jag fortsätta eftersom Sara kommit tillbaka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0