tillbaka till helvetet nu!

Första skoldagen efter 5 veckors ledighet, ja jag ser praktiken som en semester från allt de jobbiga vardagslivet just nu och det var inte ens hälften så jobbigt som en skoldag. Så hur kan jag sumera dagen med ett ord? Förjävligt. Det har inte ens varit roligt att se de andra i klassen. 
Jag hade glömt bort hur jobbigt det är att lyssna på någon! Ute på praktiken lekte barnen mest själva annars så satt jag o prata med några barn men man lyssnar ju inte på samma sätt.. Hate it iallafall! 
Såg nyss att jag fick D på idrottsprovet, wihoo, jag som satsade på E >.< 
Strax ska jag dra till Samuel med Johan och ja, jag vet inte vad vi kommer att hitta på ^^ 
Men bloggar kanske senare annars imorrn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0