1 år sedan.

Idag är det ett år sedan jag började gymnasiet. Jag var så nervös för att träffa min klass, jag visste bara vem en var eftersom att vi hade gått i samma klass i 6:an. Men det hela blev väl bra, eller? 
Imorgon börjar jag 2:an och känner bara neeeeeej! Jag vill inte! Och jag tänker inte leka med 1:orna som man alltid gör, och jag tänker absolut inte röra dem! Äckligt!! Gillar inte människor. 
Just nu ligger jag bara i sängen och chattar och lyssnar på musik, finns inte så mycket att göra.. Blir väl och chilla hela dagen så.. Imorgon blir det att gå upp 7, ta 8 bussen och vara i skolan vid 9 när jag börjar 10. Slutar ungefär vid 2 tydligen... Blää! 
Nej nu ska jag göra något. Skriva lite kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0