Åker hem imorgon!

Imorgon ska jag hem till ön efter 2 veckor på landet! Idag åkte resten av familjen och jag försökte byta med någon att hen skulle stanna längre men det ville dem inte så jag blev kvar men de e väl lugnt.. 
Idag har det regnat, jag va ute en stund o fotade och hjälpte morfar lasta släpet som han ska ha med sig imorrn ut till Dalarö. 
Aja, imorgon ska jag träffa Emma, Emelie, Samuel, Pontus och Sofia en stund och så ska Denise komma ut till ön oxå så jag kommer väl ha fullt upp, och Emma babe om du läser detta så GRATTIS ännu en gång på födelsedagen! Love u :* 
Det ska bli skönt att träffa alla igen och få sova i sitt eget rum, glida runt på Pelle och bara njuta sista veckorna innan skolan börjar, förlåt jag menade helvetet börjar. 
Aja jag fotade lite droppar idag men var tvungen att avsluta och gå in för det började ösregna... Men bilderna kommer upp här och ja förhoppningsvis gillar ni dem. Dem kanske är lite mörka men det va inge bra ljus ute. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0