Första dagen avklarad!

Och jag överlevde i år igen. Det är så jävla mycket folk nu, vi har våra 3 klasser + fritidarna och dem är 3. 1:orna som började i år är tillsammans 62 styckna, fatta hur trångt det blir med 6 klasser i en liten hemvist.. 
Fick ett jävla underskåp men Melina var snäll och sa att vi kunde byta till jul vilket är fett skönt!! Nu har jag skåpsnummer 100, i 1:an hade jag 50. Jag kör på jämna nummer jag! Emelie fick mitt gamla skåp, hon tar över min rester! 
Annars finns det inte så mycket att berätta. Vi fick busskort och lite information om veckan och så. Men aa detta år kommer verkligen att bli intessant. Och så skulle det tydligen börjat en Emma idag oxå men hon dök aldrig upp eller så gjorde hon det men ingen visste vem hon var. Så vi kommer ha 2 Olivia, 2 Elin och 2 Emma. Vad är det med denna generation? 
Årets 1:or har jag inte träffat ännu. Vi ska planera lekar och hålla dem på fredag för dem och 3:orna på rudan, kul? NEJ! Jag tänker inte hålla handen, röra eller så med dem! Och jag spelar I N T E brännboll! That's it!! 
Menmen, nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma hem från fritids med grannen så jag kan fixa mat, börjar bli lite hungrig nu.. 
Uppdaterar kanske senare om jag har något intessant att säga, vilket jag aldrig har men det är skönt att skriva av sig lite. Dessutom så vet jag att min mormor läser bloggen så det är väl kul för henne att få läsa om mina dagar, vad jag tycker och tänker. Hehe ja jag vet att jag är störd. MEN DET ÄR SÅN JAG É! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0