Helgen

Jag har då inte bloggat sen i fredags men har ärligt talat inte haft lust eller haft något att berätta.
I lördags kom Emma och Emelie ut så jag var med gänget som vanligt men drog väl hem vid 11-12. Det blev tydligen kaos efter det och alla börja bråka och polisen kom till sjökrogen, som vanligt på en helg på Muskö. 
I söndags var jag med Samuel en stund och vi tog en lång promenad med hans hund Nils i skogen och kom fram till värsta fina utsikten! 
Annars så gjorde jag inte så mycket mer. 
Idag har det varit första riktiga skoldagen med lektioner. Och den sög. Bara lektioner med Gülsah, skulle haft Maria i matte också men hon var inte där. 
Efter skolan drog jag till brorsan och gosade med Ida och Liam en stund därpå mötte jag upp en tjej vis priskrossaren för att köpa en klänning av henne vilket jag blev ganska nöjd med! Köpte lite energidricka också, MIN DROG!!! 
På söndag är det dop här ute för Idis, pluttan <3 Dopkaffet hålls hemma hos oss för drygt 60 pers, kul!! Hoppas vi får tur med vädret så att vi kan vara utomhus också. 
Jag kom hem vid 6 och har lagat mat till syskonen och nu vet jag inte vad jag ska göra, tittar på Zoé Kézako vilket är skitkul tycker jag! I love her! 
Imorgon börjar jag 9 med historia, kul.. Aja får hoppas att vi inte har individuella valen imorgon för då slutar vi halv 5.. 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för hjälpen med maten....hörde att linda tyckte det va godare än min mat.... :-)

Svar: Såklart, jag är bäst på att laga mat!
Elin

2013-08-27 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0