Hemma!

Helgen har varit bra, kom hem i fredags och har varit med Emma, Emelie, Pontus, Johan, Samuel och Kebaben :) Vi har åkt båt, moppe, käkar på bryggan x antal gånger x) Dem är riktiga stammisar där! 
Igår åkte Emma ocg Emelie hem och jag har varit hemma ett dygn nu som har inte har varit på snart 3 veckor! Tiden går fort alltså, skolan börjar den 21 så bara lite mer än 2 veckor kvar på lovet.. Skulle ha träffat Nadja idag men det blev ändrat. Ska träffa min babe efter hon kommer hem från USA om 2 veckor drygt, då blire tjejmyys, skitsnack och klippning! Jag har sån tur som har en kompis på frisörlinjen!! Och efter det blir de färgning av håret, nu vet jag hur jag vill ha det och det blir enkelt men snyggt. 
Jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag.. Tittat på TV men ska lägga mig i solen och läsa en bok på engelska som jag inte gjort och efter det ska jag göra klart en engelska uppgift tror jag. Hehe min lärare var inte glad när jag inte lämnat in den innan sommaren men hon höll med mig att jag skulle prioritera dem kurserna som avslutades, det var alla förutom engelska och idrott.. Gud vad jag kommer få ett härligt år alltså! Skita i alla och köra mitt race, verkligen visa vad jag kan! För jag kan om jag vill!! 
 ''Ingen dör oskuld livet knullar oss alla''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0