kom precis hem!

Idag har vi inte gjort så mycket, vi har gjort en läsförståelse. Och så har vi klurat fram det vi ska göra imorrn med 1:orna och 3:orna på Rudan. Vi kommer bara hålla på i 2 timmar vilket är skönt. Och som sagt, I'LL NOT TOUCH ANYONE! 
Vi fick träffa 1:orna idag, hela klassen gick in till dem och alla sa sina namn bara det att vi var tydligen så snabba så vi var tvugna att ta det en gång till.. Hatade verkligen att stå där framme. Kände iallafall igen 3 utav killarna, dem har gått i mina paralellklasser i vansta. Och jag tror att jag kände igen en tjej... Det var ialalfall sjukt många killar! Liksom, vart kom de ifrån? 
Nu är jag lite hungrig så ska tjata på maten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0