SIM-kort

Vad är meningen med ett SIM-kort egentligen? Alltså min telefon dog och jag har inte lärt mig den nya koden än men ändå kan jag smsa med Denise! Helt fucking stört!! Jag kan vara ute på internet och så också!
Så varför ska man ha det? Det är ju inte så att om man tappar telefon i vattnet så simmar den upp till ytan igen heller... Så SIM-kort har jag inte inte riktigt förstått mig på.. 
 
Jag tog en promenad vid ja 10 kanske och pratade som vanligt med Denise i telefon. Hörde på lååång väg hur korna romade (gör dem de? XD)  helt hysteriskt så jag tog mig en promenad dit och gick bara förbi och till och med Denise undrade vad fan som var fel eftersom att korna lät så jävla mycket. Det stod en bil där, jag tror det var ägaren, och kollade på dem. När jag gick tillbaka stod han och pratade med några som gått dit och berättade något, jag försökte lyssna men förstod inte vad som hade hänt.. Det var faktist lite läskigt, tänk om det hade kommit in typ något djur i hagen och gjort illa någon kossa och alla typ va rädda? Inte så lätt att se i mörkret inte heller.. Men om kossor låter sådär mycket ska jag fan skaffa en och ha som larm, fyfan vad rädd man blir! Eller okej, jag blev rädd eftersom att det stog typ 100 kor precis vid vägen och romade som jag vet inte vad... 
Det var läskigt men det slutade tillslut iallafall som tur var. 
 
Tog lite bilder idag men har inte orkat lägga in dem än så kanske imorrn. Imorgon kommer pappa och hämtar de andra, så jag åker kanske hem på fredag om nu det blir som vi tänkt, finns en risk att jag kan få åka kommenalt hem hela vägen, läskigt. Från Tierp till Uppsala och därifrån till Centralen och därifrån hem tror jag? Inte vet jag liksom...
 
Aja nu ska jag ta och lägga mig och kolla på någon film. Det här blev ett ganska ordentligt inlägg som jag inte gjort på länge, och tänkte inte göra något nu heller men det bara blev så. 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0