Smile, just smile.

Snart börjar jag med Svenska. 
Jag är så jävla irriterad på en och liksom varför ska alla alltid rätta sig efter hen för?! Alla lärare smörar och jag vet att hen tar det positivt och utnyttjar det. Jag är så trött på det! Har det någonsin slagit hen att det även finns andra här i världen med problem, att det inte bara kretsar om henne. Det finns faktiskt fler som inte kan ah underskåp för flera olika orsaker men eftersom att vi inte e hen så skiter ju alla i det! 
Hen skryter om att hen kämpar så jävla mycket med allt i skolan men hallå! Det finns ju förfan andra som kämpar exakt lika mycket om inte mer än hen!!!! 
Nu ska vi börja så hejdå. Denna dag kommer bli interessant... 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar att Hen är Denise i din klass. Hon vet att det finns fler och hon skäms över att få hjälp och allting. Så sänk ditt beteende och tänk själv på vad du gör mot andra istället :) puss

Svar: Hej Denise, nej det är faktiskt inte dig jag menar utan en killkompis. Varför tror du att det är dig själv för? Chilla.
Elin

2013-08-30 @ 22:48:32
Postat av: Anonym

Haha det roliga är att du skrev i det här inlägget ''hen'' hela tiden men du ser själv inte att du gjorde en liten miss och råkade skriva ''henne'', så jag tror inte ett dugg på att det är en så kallad ''killkompis'' som du menar. Sluta ljug för fan och stå upp nån jävla gång för vad du säger istället!

Svar: Varför ska jag stå för vad jag säger när jag inte sagt något? Jag skriver. Och dessutom vet du ju tydligen allting. Min killkompis kallar jag för hen eller henne eftersom att hen inte vill bli insatt i någon kategori (han,hon) och jag säger olika hela tiden! Tänk på det lilla du innan du börjar säga något. Puss och kram skumbanan!
Elin

2013-08-31 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0