Taggad inför imorgon!

Kameran på laddning, håret färgat och sugrören är i. För imorgon är det dop! Det ska bli kul, kommer nog att fota en hel del och förhoppningsvis kommer allt upp imorrn om jag hinner. Bilderna ska ju redigeras lite innan. 
Hoppas att det inte regnar bara! 
 
Igår kom Emma och Sofia ut och vi hade det trevligt! Jag har helt ändrat uppfattning om Sofia (fick inge bra första intryck av henne) och hon är en härlig person! Vi har typ samma humor xD 
 
Usch ja vad finns det mer att säga? Jag vet nu vem det är som skriver anonyma komentarer på bloggen, inte så smart att skriva ett anonymt och sen ett med ens namn, ip-adressen är fortfarande den samma!! 
 
Menmen, det är så trevligt att du Denise tycker om min blogg så mycket att du måste skriva om det jag skriver när jag har gjort ett inlägg! Och en sak till, det jag skriver om handlar inte om dig, hen personen i förra inlägget är en KILLkompis, jag ser inte det roliga i att skriva om dig. Så som du behandlade/behandlar mig bakom ryggen är inte okej! Jag vet mer än vad du tror. Och gumman tare lugnt, jag kommer dö en dag och det kommer du med men den dagaen jag dör, dör jag inte för dig! 
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på de dejtbara! Björn och Anders är bara för söta!! 
Fuck you bitch, you can't drag me down! 

Kommentarer
Postat av: hen

men lilla gumman moget skrivet anpasa dig till mänskligheten istället

Svar: Mänskligheten suger så nej.
Elin

2013-08-31 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0