Throw back time

Fan vad jag är nöjd nu, skulle något hända med min data så gör det inget! Jag har ju alltid oroat mig för det eftersom att jag har alla bilder på den men nu har jag lagt över ALLA bilder jag har + några filmer på mitt USB-minne. Och jag blev ganska förvånad eftersom att jag har 300+ bilder på datorn. Och dessutom ligger det redan några hundra där på som jag lagt dit förut. Ibland är ett USB-minne allt bra att ha! 
Hittade lite gamla bilder som kommer i slutet. 
Imorgon har jag bestämt med Melina att hon ska möta mig vid bussen eftersom att jag kommer dit mycket tidigare så var hon så snäll så och sa att hon kunde komma. Det ska väl bli kul att träffa henne igen! Men inte så många andra ^^ Vi har några nya lärare och mentor som vi nu ska lära känna. Vilket inte känns så kul. Och så har vi ju en ny tjej, Elin, i klassen oxå. Så nu har vi 2 Elin och 2 Olivia, Melina och Melinda. Vilket ja fungerar tror jag. Och på det hela så ska vi typ lära känna 1:orna oxå, jag vet inte eftersom att jag var sjuk när 2:orna och 3:orna började.. Menmen det blir nog bra! 
Just nu håller jag på att måla naglarna för att mina långa inte ska gå av på en gång, får se hur länge det håller sig kvar. Sen ikväll blir det väl att försöka sova tidigt även fast jag somnade en stund efter maten ^^ 
 
''Gå inte dit vägen leder, gå istället där ingen väg finns och lämna spår efter dig!'' 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0