Jullov!

Igår fick jag jullov, började dagen vid 10 i skolan och fick busskort sen gick jag till praktiken och hämtade mina grejer och gosade och lekte med barnen en sista gång. Tänk att om jag kommer tillbaka i 3:an så är mina barn som alltid har varit där borta. Måste hälsa på innan det händer! 
   En tjej gjorde en krona till mig, så fin såå! Som jag glömde att ta av när jag åkte hem så där gick jag, i centrum i en papperskrona. Undra vad folk tänkte om mig egentligen xD 
 
När jag kom hem var Liam här och efter maten la vi oss och kollade på Smurfarna 2, bara vi två. En perfekt början på lovet! 
 
Idag tog jag en sovmorgon, åt frukost framför en film och har städat lite i rummet och duschat. Tar det lungt idag. Imorgon bär det av till stan för att träffa Robert! Det blir säkert mysigt. 
Nu ska jag kolla på nån film innan jag ska fixa krubb till syskonen! 
Älskar dig mormor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0