Helgen

Jag har varit ganska upptagen därför har jag inte kunnat blogga sen i fredags tror jag att det är.. 
Menmen i lördags var det barnkalas för Linda och Loke, gullungarna, totalt var det 8 barn där tror jag ^^ Jag agerade fotograf istället för att vara lekledare :P 
Bilder: 
 
På kvällen där åkte jag hem till Milla eftersom hon fyllt 18, hade en massa mys med tjejerna och en jävla massa skratt! Tror inte jag skrattat så mycket sen jag vet inte när ;D 
Fina Milla <3 Ja alla tjejer är så himla fina och värdefulla, vet inte vad jag skulle göra utan dem! <3 
 
I söndags åkte jag hem från Milla (klockan var ju efter 00.00) och så vid 11 åkte jag o familjen till östberga. 
Tog inte många bilder men vi hade det trevligt. 
Nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska börja 10.. 
Bloggar senare om jag kommer ihåg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0