Mello, Sinister & Bilder!

Strax ska jag lägga mig och kolla på någon film.
 
Har nyss kollat på melodifestivalen med mamma och syrran, YOHIO va ju bara för söt! Bra låt hade han oxå, blev till och med lite avundsjuk på hans hår och tala bara inte om hans ögon! 
 
Tidigare idag har släkten varit här för att fira Linda, hon önskade sig en surfplatta men fick bidrag till den och jag säger bara det, hon är 6 år men får ihop mer pengar än oss äldre barn när man fyller år! Taskig släkt man har... 
 
Jag har även kollat på Sinister, ÄNTLIGEN en film som jag blev skrämd av!!! :D Fan vad bra den va asso! 
Det var dock inte lika roligt att gå ut med hunden efter... 
 
Här kommer lite bilder från idag på Linda, Liam och gravidmage ;) 
Jag slänger in några bilder ifrån gårdagen oxå ;) 
 
Nu blire en skräckis! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0