26/1-13

Har brist på rubriker just nu ^^ 
Idag ska vi till men till mammas gamla kompis som fyllt år, jag, mamma och pappa. Vi umgicks med dem när jag var liten, ska bli kul o träffa Bella och Cassandra igen =) Det var ju några år sedan ^^ 
Saga har lockat mitt hår i ungefär 2 timmar ^^ Hehe.. 
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. Orkar inte just nu lägga upp bild på håret.. Min outfit idag kommer vara min snygga monster tröja och mina chinos =)
Bloggar kanske senare om jag hinner! 

Kommentarer
Postat av: Hilda Mattisson

Joo lägg upp bild! :D

Svar: Tyvärr så nepp på dig Hildur! Jag ändrade ändå frisyren efter att ha fotat xD
Elin

2013-01-26 @ 14:44:34
URL: http://wimsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0