Det blev ganska sent igår...

Igår va det fest.. Trevligt. Skamligt. Mysigt. Ja kvällen kan beskrivas med många ord men dem här stämmer nog in mest!  
Det ända jag drack var ett glas bål med bär i, självklart alkoholfri! *HOSTHOST* Jag lämnade bara kvar blåbären, blä på blåbär! 
Vi var först i en lokal och efter det var det ''efterfest'' hemma i deras lägenhet. Trångt men mysigt och trevligt! 
 
Mammas kompis ''Terminator'' blev aspackad och lyssnade såklart inte när vi sa åt henne att sluta dricka, dricka kaffe istället. Vi gick och hällde ut hennes drinkar gång på gång. Det var så pinsamt, hon skämde ut dig själv och alla i närheten typ. Det värsta tycker jag var att det var så mycket barn med, dem såg ju hur alla vuxna betedde sig även fast de inte kände alla. Så fort jag öppnade munnen och sa någon så snäste hon ``Håll käften Elin!´´ men jag snäste likadant tillbaka! Jag blev så arg på henne! 
 
Det var mycket trevligt att träffa Bella och Cassandra igen efter typ 10 år!! Shit, och så säger folk ``Men vad stor du har blivit, jag känner ju inte igen dig´´ Nä tack gode gud för att jag inte ser likadan ut nu som jag gjorde när jag var 5-6 år! ;) Men det var somsagt mycket mysigt och trevligt att träffa folk ^^ 
Jag glömde faktist kameran med flit för att jag kände att jag inte orkade leka paparazzi för mamma, dessutom tar jag ju inte såå fina kort! xD 
 
Vi åkte väl därifrån vid halv 12 typ och lämnade ''Terminator'' och hennes son hemma innan vi åkte hem till ön! 
I slutet av tunneln hade polisen stält en stor buss för hela vägen, dem kollade pappas körkort och förarbevis, han fick även blåsa för att kolla om han var alkoholpåverkad men eftersom han körde så drack han bara cola. Den ena polismannen började tjafsa lite med pappa men hallå, vi kan ju inte hjälpa hur bilden är byggd! Aja, när vi tillslut fick åka därifrån så står det en polisbil vid vägen men vi struntar i den eftersom att vi ska åt andra hållet, vad vi inte ser är en polisman som står vid vägkanten. Han hade tur att han rörde sig, annars hade pappa kört på honom! Det stod även en polis med hund och håll på vid en grind till båtvarvet.. Sen mötte vi en till polisbil innan vi kom hem vid 1 typ. 
 
Vi lämnar ön en dag (inte ens det) och när vi kommer hem är ön halvfull med poliser! Vad fan är det som händer? Något skumt iallafall. Fast jag tycker att det är så intressant när polisen är här ute, mina tankar går liksom; Vem har dött? Vad har hänt? Vem har gjort något? Sen om någon har dött och jag inte kände den personen tycker jag inte att det är nå kul, aldrig händer det mig! Men det vill jag nog inte heller ^^ 
 
Men en sak jag inte fattar, polisen står ute på Muskö en lördagskväll när det är minusgrader, istället för att ta det en sommarkväll då folk deffinitivt kör berusade och alldeles för fort! Dumma idioter kallas det! Men då kommer tankarna ju på något annat, eftersom att dem är för ute en kall lördagskväll så MÅSTE det ju ha hänt något!! Gud det bara kliar i fingrarna på mig! Jga vill veta vad det är som har hänt. Nu! 
 
Idag har jag för första gången i år åkt skridskor! Det var skitkul! Jag ramlade faktist bara en gång och det gjorde skitont i knäna menmen.. Saga ramlade då oxå XD Så går det liksom om man leker kull och båda ska till paus-platsen samtidigt ^^ Imorgon ska jag åka lite med Linnea efter skolan, hehe och Adam får INTE vara med! Linnea, läs och respektera det. 
 
Nu blev det ju ett ganska långt inlägg även fast jag inte tänkte på att det skulle bli så.. Nu ska jag ut med hunden innan jag tar och slaggar lite!
Godnatt säger jag bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0