En vacker solig vinterdag!

Låter bilderna tala för sig själva. Idag vaknade jag upp till att solen sken, underbart! Men det hade gärna kunnat vara några grader varmare.. 
 
Tidigare ikväll testade jag att åka skridskor uppe i rinken efter 100 år kändes det som! Jag var som Bambi på hal is och det hjälpte ju inte mycket att skridskorna inte var slipade på några år, så jag gick ingen fart utan gled bara... Menmen hoppas att det går bättre på tisdag då jag ska åka med klassen på idrotten. Förhoppningsvis är min fot snäll mot mig och låter mig åka, den visade idag att det inte var okej.. (Yup I'm a psyko!) 
Nu ska jag ta och slagga, återkommer imorgon med lite fler bilder kanske.
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0