Gott nytt år!

Eller ja något sånt. Jag har bara varit hemma och firat eller firat o firat, kollat/fotat lite raketer och sen gick jag in. 
Jag stör mig riktigt på att folk säger ''Det här kommer bli mitt år! Det kommer bli bättre än de förra!'' Det stämmer inte, varje jävla år blir bara värre och värre! Jag säger bara sanningen. 
Nu ska jag krypa ner i sängen helt ensam och kolla på Grey's Anatomy, har nästan sett klart säsong 3.. Nästa år ska jag fan heller vara ensam på nyårsafton punkt slut. 
Om 8 dagar börjar helvetet igen, skolan asso, och jag känner mig så jävla otaggad så det finns inte! 
Aja, nog snack ifån bitterfittan jag. 
Liten bildbomb, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0