Hahah!

Dagen har gått hyfsat bra och fort. Började med att jag försov mig eftersom att ingen väckte mig! Men vadå? Att gå upp en kvart innan bussen går funkar ju! Eller? Inte riktigt, hann knappt kissa eller borsta tänderna, fick på mig dem där byxorna jag absolut inte ville ha på mig heller.. 
 
Men väl i skolan så hade jag Lärande & Utveckling, Matte, Kommunikation och Engelska. Jag missade typ halva engelskan för att jag gick till skolsköterskan och snackade eftersom lärarna sa att det var så viktigt så. Men hon tyckte nog att det var helt löjligt att jag blev ditskickad, bara för att jag var sjuk typ hela första veckan på terminen och hade inget läkarintyg. Men hallå, hur ofta går man till läkaren när man bara har feber och magsjuka?
 
Sen så har jag lyckats missa 2 (!!!!!!!!) bussar hem oxå. Första gången så glömde jag bort att gå ifrån lektionen och andra så dansade jag och Mirre (Denises lillesyrra) Gangman style i hemvisten :D Filmade hela men tänker dock inte lägga upp den här eftersom jag e helt efterbliven och så i slutet kom min ena mentor förbi så hon syns och jag börjar snacka med henne om lite skolsaker.. HAHAH men Miranda var så jävla bra asso! Söta Mirre-Firre ;) 
 
Vi fick veta idag att dem som gjort båda proven i svenska får sovmorgon imorrn :) Vilket inte händer ofta! Så vi börjar 11.50, vilket händer sällan! Jag har då en sån tur att min pappa nuförtiden är sjukskriven i en månad till så han får glatt skjutsa mig imorgon. 
Just att vi går till 16.40 oxå så känns det ännu skönare! Så imorgon är det bara Samhällskunskap, Idrott (där vi ska åka skridskor) och Pedagogiskt ledarskap som står på schemat, rätt chill! 
 
Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på en serie.
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0