I may be just a dreamer with my feet still on the ground...

Blev inget bloggande igår, varför vet jag inte riktigt men jag gjorde annat. Just min mamma fyllde år så jag åkte hem (sov ju hos brorsan eftersom jag var barnvakt) och så fikade vi här hemma. Sen var jag med Johan, vi åkte moppe ute på isen- SÅ JÄVLA KUL! I början var det väl lite pirrigt i magen för man undrade om isen verkligen höll när 2 flakmoppar, en cross och en fyrhjuling med pulka efter åkte omkring men det gjorde den ju! Såklart så var jag ju tvungen att testa att åka i pulkan, oh my god, så roligt! :D 
 
Idag ställde jag klockan på ringning vid 7 eftersom jag ska upp så tidigt imorrn, jag gick inte upp då men låg och kollade på Grey's Anatomy innan jag käkade frukost ^^ Annars så har jag varit ute med hunden på en prommis, inte så lång men den duger åt honom. Snart ska jag och Johan iväg ^^ Eller asso vi ska ju vara kvar på ön men ska gå/jogga/springa en bit ^^ Nu jävlar..
Min lilla pojke sover så sött, han log när blixten fixade sig ;) 
Bilder från igår :P 
Gulligt får! 
Mitt framtida boende ;) 
 
Nu ska jag dra, hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0