I'd rather be strong on my own, I'd rather try make it alone, I'd rather find a way to be free then be your remedy.

Heiijsan hoppsan! 
Nu är det dax för mig att gå och sova, klockan (mamma) ringer 9 imorgon. 
Jag har inte gjort så mycket idag utan vr ute med hunden men det regnade så ville inte ta med kameran denna gång.. Vi såg hästar, höns, får, rådjur och en älg ^^ Här på ön är det som på en cirkus typ ^^ 
Aja, sen har jag duschat och tagit det lite chill.. Skulle dragit till Amandas pappa men det blev inget för han ville inte att vi skulle va där :/ 
Drog till Johan en snabbis oxå för att fixa in ny musik till telefonen som han var så snäll att fixa till mig :P 
Varit ute på en mellan prommis innan jag gick in och gjorde fruktsallad och åt, så himla gott! Han dock inte fota den eftersom jag var så sugen ^^ 
Men nu ska jag ta o suzza lite xD Jag och Johan ska ut med hundarna på en lång prommis imorrn och jag ska visa honom ett fett läskigt hus XD Hahahh no life on this island! 
Men godnatt då! 
Vet föresten inte om ni kan läsa rubriken så här är den xD : 
''I'd rather be strong on my own
I'd rather try make it alone
I'd rather find a way to be free then be your remedy.''
 
Nu: soooooooova!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0