Oh fuck this!

Varför ska livet vara så jävla orättvist?! Varför! Jag hatar det! Om det här inte löser sig så, så vet jag inte vad jag gör. Att en enda person kan ha så mycket otur, hen är nöjd just nu, lycklig skulle jag till o med tro! Varför? Det var inte det här vi alla ville få reda på just nu. FUCK LIFE!! Vi människor är starka, speciellt DU. Jag vill bara att du ska veta att jag alltid finns här för dig! Närsomhelst!!! Vi kommer gå igenom det här, tillsammans. Ingen orkar allt även fast många orkar mycket, du vet att vi alltid finns här för dig! 
Vi är bäst och starkast tillsammans tjejer <3 
 
Kände att jag behövde skriva av mig lite... Vet att ni inte kommer att förstå men jag tänker inte berätta heller, livet är orättvist så är det bara! 
Dagen idag har varit jobbig, hade iallafall tur att få skjuts imorse och även hem så jag slapp åka komenalt :P
Idag hade jag; Mentorstid, matte, lunch, engelska och samhälle.. Tråkiga ämnen! Det som var roligaste var på engelskan, vi ska jobba med en låt och skriva om den. Jag valde I'd do anything med Simple Plan :)
 
Tycker om den låten! Texten är lite speciell ;) 
 
Känner inte för att blogga så mycket just nu, har ont i mina ben efter zumban igår, jag och Linnea körde på lite hårdare än vad vi brukar göra ^^ Och nej, jag har inte träningsvärk jag vet ju liksom hur det känns utan det här gör bara ont.. Har även ont i min tumme.. Satt på den idag och skulle hoppa av stolen men då böjde sig nageln och lite utav den gick av :( AJ!! 
Fina Diesel <3 Saknar dig, hoppas du har det bra däruppe!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0