Premium?

Just nu sitter jag i min soffa och lyssnar på musik på spotify, jag funderar på om det är värt att skaffa premium.. Det är ju fett skönt att kunna lyssna i mobilen, men 99 spänn i månaden... What do you think? 
Jag lyckades somna inatt, eller ja jag somnade väl vid halv 4 tiden men sov inte så länge så ska nog gå bra att somna innan 01.00! ;) 
Idag har jag varit ute med Bamse på en låång promenad vilket var jätteskönt! Jag gick i rask takt, powerwalkade, i lite mer än 1 timme :P  Annars har jag inte gjort så mycket idag, kollat lite på TV och gick till Johan en snabbis för att se om en sak fungerade på hans dator men ikke sa nicke! ^^ Så jag gick hem igen och nu sitter jag här ^^ 
Läser lite bloggar och så :P 
Men bloggar senare! Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0