Skola

Gud vad jag verkligen hatar skolan. Det suger att vara tillbaka! Inte ens roligt att se alla igen >.< 
Menmen nu har jag idrott, vi har teori och sen har vi bara pedagogikst ledarskap innan vi slutar 16.40... Fun! Är hemma vid halv 7 eller kvart över 6? Tiderna är ju ändra de så jag vet inte längre när jag är hemma.
Är så jävla trött, har nog aldrig varit tröttare.. De roligaste vi fått veta idag är typ att våran lärare är gravid XD Det är ju alltid kul men bebisar ;) 
Nämen hahah läraren sa till att  jag var tvungen o stänga ner så jag hann inte avsluta hära..
Nu sitter jag i hemvisten och väntar på att lektionen börjar om 45 minuter ^^ Sen heeeem! Känns som om jag inte har sovit på år! 
Aaja, hejdå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0