Tack!

Jag sitter här i soffan med en sovandes Liam bredvid mig. På tv:n visas Polisskolan 3, seriöst är det ett skämt eller?! Det finns inget ord som kan beskriva filmen, mesig, tråkig? Nä det finns inget. 
Jag är bara så trött på vissa personer asso! Varför kan dem inte bara ta och göra det dem är bra på, måste dem ge sig in i ''mina områden''? Fuck you!! Du kommer aldrig bli lika duktig som jag! Jag är bäst! Så det så, du är bara en patetisk liten varelse på denna gjord. Vi möts efter lovet! Ska bli så trevligt...
 
Jag funderar på om jag ska ta och kolla på nått avsnitt av Grey's Anatomy eller om jag ska kolla på den värdelösa filmen på TV.. Grey's såklart! 
Dessutom så har jag idag för första gången testat Cola Cherry, körsbärssmak, och ja jag vet att jag ligger lite efter! Men jag är inget fan utav cola så har inte kännt att jag velat testa, men den var helt okej! 3/5 ifrån mig. 
 
Nu säger jag godnatt för jag tror inte att jag kommer att blogga senare.. Ska iallafall försöka hålla mig vaken tills Jimmy och Sofie kommer hem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0