time for bed!

2:orna är ute på praktik i 5 veckor och vårat schema har då blivit ändrat, så jag börjar 8.00 istället för 8.25 imorrn.. Inte så stor skillnad kanske ni tycker? Men det är de för mig! Eftersom om jag tar 6.55 bussen så kommer jag försent xD Sån tur jag har då att dem har slängt in en till buss som går ca halv 7 då! Sen så slutar jag vid 4 som vanligt.
 
Pappa har blivit sjukskriven denna vecka och idag skulle han in till handens sjukhus för att rönka (stavning??) axeln och eftersom jag började 10 så skjustade han mig. Fick 40 minuters sovmorgon och slapp sitta i skolan en timme innan! Tummen upp ifrån mig asso. 
 
Nu ska jag ta och läsa ut Låtsas Kungen har typ 16 sidor kvar och sen ska jag sova.. Tagga inför prov imorgon då! Ska skriva en uppsats, vilket jag känner redan nu kommer gå skitdåligt. Taggad man är...
Men aja jag bloggar inte mer idag utan slänger kanske in ett inlägg imorgon, men ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0