Äntligen!

Nu är jag äntligen här hos min pojke, och gissa om han blev glad att se mig! Hann inte ens ställa ifrån mig väskorna innan han puss-attakerade mig :') 
Igår orkade jag helt enkelt inte blogga och imorse gick jag aldrig upp, klockan ringde halv 2 men jag somnade aldrig innan de utan jag var vaken och följde med pappa till jobbet eftersom att han skulle skjutsa mig till morfar och Bamse efter. Men jag fick lite sömn i den obekväma lastbilen, gud vad länge sen det var jag åkte lastbil! Men nu är det gjort :) 
Vi kom hit vid 9 ungefär och har ätit kokt potatis och abborre till lunch, spelat lite kort och varit ute på en promenad med Bamse, kameran följde såklart med och jag såg världens sötaste häst asso! Vi var nyss och handlade lite också, jag och morfar :P
Min dag har varit bra och jag hoppas att eran också har varit det!
Bloggar kanske inte mer idag utan ni får några bilder att njuta utav!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0