Bara 2 veckor kvar!

Tills jag får sommarlov på riktigt! Denna vecka tror jag kommer att gå hyfsat fort, nästa vecka dessvärre då jag jobbar 1,5 timme längre (ink. rast) kommer kännas som 1000 år! Men jag trivs och det är det som är viktigast, jag älskar personalen och känner att de litar på mig, barnen är trevliga mot mig, ger mig komplimanger och kallar mig fröken. Jag har det bra helt enkelt! 
 
Som ni märker så skriver jag nu och det är för att jag känner att det är okej, för mig. Jag är redo för det nu. Dessvärre kommer uppdateringen att suga och jag har ingen chans att mobilblogga heller, min telefon ligger nämnligen på havets botten. Kul, har varit utan telefon sen i fredags men känner ingen riktig längtan efter en, det är allt som ligger på telefonen som jag saknar. Alla bilder, videos, kontaker, konversationer, spel ja det är mycket. 
 
Just nu funderar jag på att beställa en playsuit som jag kollat på länge, den ser så mysig ut! Hoppas bara den finns i rätt färg.. 
Annars så ska jag strax knyta mig, börjar 8 imorrn (som vanligt) och går upp halv 7. Måste få tag i syrrans telefon eftersom det nu är min väckarklocka ^^ 
Aja jag säger godnatt nu iallafall och hoppas att ni haft en bra dag i solen och får en imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0