Börjat packa!

Hola, nu har jag börjat packa och tror faktiskt att jag nästan är klar. Bara datan, kameran, alla laddare, regnkläder, stövlar och hygien saker kvar :P Det ser ut som jag kommer få 2 väskor med mig förhoppningsvis xD Jag kommer fan ha med mig 4 par skor! Mina ballerina, gummistövlarna, ett par converse och mina promenadskor. Tror fan att jag har med mig allt i klädväg iallafall, ett par jeans och mjukisbyxor och en tjocktröja ifall det blir kallt. Strumpor, trosor, shorts, linnen, vanliga tröjor, playsuit, pyjamas och bikinin. Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer att vara borta heller så det blir att ta med sig mycket kläder ^^ 
Funderar på om jag ska ta med mitt fiskespö eller inte, morfar gillar inte att fiska men jag har ju inte såhär jättebra tålamod jag heller. Men har en dag till att fundera och ändra i packningen innan det är försent :) 
Nu ska jag ta och hitta på något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0