Hola!

Igårkväll blev det en prommis i regnet medan jag pratade med Nis i telefonen, det behövdes verkligen och jag hoppas att jag var till nytta! Jag mötte en grävling och fick typ en hjärtattack men vände och powerwalkade bort en bit. 
 
dag blev de inge Gävle eftersom att det inte regnar. Jag som hade sett fram emot det! Men det ska tydligen regna imorgon så då ska vi tydligen åka. Vi va istället och hälsade på morfars kompis lite längre in i byn och klappade på deras 3 hästar, en islänning, en shettis och någon slags amerikansk liten häst. De var mysigt och dem var sociala fast nu ville de bara beta så vi stod o klappa på, jag luktade på dem och det luktar ju såå otroligt gott! Jag älskar doften av häst! Jag ska definitivt skaffa en egen snart! 
Dem som hade hästarna hade även en papegoja, söt en. Han var lite blyg och pratade inte men sa hejdå till oss. Det var inte papegoja-dialekt utan han pratade ren svenska som vem som helst. 
 
Annars har jag bara legat i sängen och kollat på film, finns inte så mycket att göra här... Snart ska vi väl äta, grillad kyckling och kroketter. 
Förresten så har jag namnsdag idag! Elin och Helena är det idag så grattis till alla som heter Elin och Helena! Och ni som heter det i mellannamn oxå! 
Nu ska jag gå ner, bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0