Första praktikdagen!

Gud vad jag älskar att praktisera! (Lovar att det inte komma låta likadant om nån vecka!)
   Alla barnen är så gulliga och ärliga! En liten flicka ville veta allt om mig, hade jag pojkvän nope- men skaffa en då! Ja men tack för de svaret...
   Jag kommer iallafall jobba 09.15-16.15 varje dag, jag ska såklart öpnna och stänga oxå! Jag sumerar dagen iallafall med orden: Det har varit helt underbart! Just nu längtar jag inte alls tillbaka till skolan. Den har jag nog med här hemma då jag måste plugga med sånt som jag ligger efter i och så har jag fått med mig 2 uppgifter att göra utifrån praktiken. Men jag tänkte att jag skiter i att göra dem denna vecka och är bara med i förskolan och deras rutiner så att barnen vänjer sig vid mig. 
 
Nu så känner jag mig helt okej, inte lika trött som jag var på fältveckan. Men ska ta och plugga lite nu! 
Bloggar när jag känner för't nästa gång! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0