Fredag med Elin!

Heii alla underbara läsare som jag märker hänger kvar! 
Trodde aldrig att fredagen skulle komma men nu är den äntligen här :D Denna vecka har gått så otroligt långsamt, men en vecka avklarad på praktiken så nu är det bara 3 veckor kvar! + att jag har lov en vecka :P 
Mina barn på förskolan är helt underbara, pedagogerna lika så och jag trivs väldigt bra där. Det kändes väldigt bra när jag fick beröm utav pedagogerna och de sa att dem såg en stor utveckling hos mig sen jag var där sist, vilket alltid är kul att höra! Eller? ;) 
Liam fyllde ju 3 igår och på Söndag ska vi fira honom och Sofie som blir... 24?.... :O Ingen koll alls men det kan vara så tror jag! Iallafall så gick jag till BR på rasten och fixade present till honom ifrån mig, blev en Toy Story (eftersom han är helt inne i det just nu!) såpbubbel pistol :) Kanske lite svårt att förklara menmen, ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild på den imorrn! 
Vad finns det annars att säga? 
Håller just nu på att radera en MASSA bilder ifrån datorn, helt onödigt att ha dem om man ändå aldrig kollar på dem och de är misslyckade.
Bloggar imorrn, hejdå! 
Fina Nadja <3 
Nynäshamn ifrån ön xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0