Glad Påsk på er!

Långfredag och sol. Kan det bli bättre? 
Syrrorna gick utklädda som påskkärringar igår och fick ihop skitmycket godis. På bara våran gata, folket har äntligen insett att det fortfarande finns de som går och gillart. 
Idag har jag inte gjort så mycket än att äta frukost och kollat lite på en film. Ska nu klä på mig och ta en långpromenad med hunden ner till havet! Man får ju ta vara på tiden man har med honom!!
Funderar bara på om jag ska ta med kameran... Vill ni se nå bilder? Orkar jag? 
Sist jag va ute o fota hade jag den perfekta bilden framför mig, jag tog upp kameran, tröck ner knappen och där, precis där tar batterierna slut! Yey bra där Elin! Så jävla sur jag va asso. 
 
Igår pratade jag med Nis i telefon vilket var skönt och det behövdes. Jag är så glad för att jag har henne i mitt liv! Hon finns ALLTID där! She's my seceret lover... Nämen hon är helt underbar! Hon bloggar även om sitt liv och sina funderingar, kolla in den! 
Tryck på bilden för att komma in till henne! 
Nu ska jag fortsätta att fixa mig, kameran åker med har jag bestämmt. 
Ha en bra dag allesammans! Jag får se om jag bloggar nå mer idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0