Jag överlevde..

Utvecklingssamtalet! 
Det gick okej, har E i alla ämnen och når högre betyg bara jag får in de muntliga. Alla lärare skrev i stort sätt samma sak ''Jag skulle vilja att du är delaktig i diskussioner på lektionstid.'' 'Du jobbar på men tar inte så gärna plats i klassrummet och diskussionerna därunder. Hur kan vi hjälpas åt att nå dit?''

Ja jag är en tyst person... 
Aja. Idag är dagen. Dagen då jag ska genomföra min aktivitet med barnen och jag har fortfarande inte bestämt vilka jag vill ha med. Pedagogerna sa att jag får välja helt själv och jag har några funderingar.. Men ska jag bara ta 3 eller ska jag ta 4 barn? Det här va lite jobbigt att tänka på men jag har 3 barn i tanken just nu, är alla dem där idag så tar jag nog de :) Och förhopningsvis blir allt bra och jag inte får några sura miner, men det tror jag inte. En pedagog sa igår att de var jättenöjda med mig! Och att eftersom APL:n är halva mitt betyg i 2 kurser och typ 25% i en annan så känns det VÄLDIGT bra! :D Jag trivs jättebra där och kan till och med tänka mig att gå tillbaka dit i 2:an. 
Det kommer bli jobbigt att gå sen sista veckan, jag kommer sakna alla barnen så mycket! Hur kan man lämna den livliga, glada vardagen för att återigen gå tillbaka till skolan och sitta där, där man inte ens får något mellanmål! Det tror jag kommer bli jobbigast för oss i klassen, att vi är vana vid att få lunch, frukt och mellanmål vid en viss tid.. 
Aja.. Jag kommer sakna mina barn så otroligt mycket efter APL:n! Jag hoppas att de lyckas bra här i livet. 
 
Nu ska jag borsta tänderna och sen dra till bussen, skriver kanske på rasten sen. 
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0