Life isn't the days that has pass, it's the days you remember.

Ja solen skiner idag oxå, riktig jävla vårkänsla här! 
Här hemma sitter dem och spelar memory. Jag håller på att städa rummet = Jag tvättar! Mitt rum är inte stökigt utan de är bara en massa kläder överallt. 
Jag känner för att gå ut och rasta kameran... Men vill fota porträtt och jag vet inte någon som vill eller kan just nu. Kanske tar med mig syrran ut, det är ju en one time thing.. Men jag slår vad om att hon inte kommer att vilja de! 
Annars så ja.. 
Jag längtar efter att helgen ska gå över så att jag kan få umgås med mitt lilla hjärta!  Jag har tänkt att gå på knattebio med honom, Alfons Åberg here we come! 
Äkta lycka är när hunden är glad. Bamse sprang omkring igår och busade, rullade runt i snön och log. Ja han log, det går inte att göra annat än att le när denna lilla krabat är lycklig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0