Siblings

De va några dagar sen jag skrev sist så tyckte att de va dags igen! 
Jag sov inatt i Årsta och gör även det inatt då jag ska öppna imorrn, ska väl bli kul att få reda på hur den rutinen är oxå! Blir att ta tåget 05.55 härifrån.. Och jag som är sååå morgonpigg!! 
Idag började jag 8 och slutade 3 jag tycker att dagen var ganska lugn och det var inte mycket tjafs alls! Mina små änglar, man får ett speciellt band till barnen när man är med i deras vardag. Tänk att jag träffar vissa barn mer än deras föräldrar på vardagarna, utav barnens vakna tid alltså. Det är sorgligt tycker jag. Tänk att komma till förskolan halv 7 på morgonen och inte gå hem förens vid 6 på kvällen. Det är ju ca 12 timmar och barnen måste ju gå o lägga sig tidigt för att orka upp tidigt nästa dag. 
Jag är iallafall stolt över dem. 
När jag slutade gick jag till skolan för att träffa Denise lite, pratade lite med Hilda oxå innan jag gick till tåget. Och jag fick sällskap. Vilket var ehm ja trevligt? Inte så kul att åka själv liksom.. 
Nu ska jag ta o börja med en utav uppgifterna vi fått! 
Hejdå!
 
 
Här kommer en gammalbild, den är 5 år gammal så jag var typ 11 år kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0