Taggad!

Det är ju ändå sista jobbdagen innan lovet! Ska bli ganska skönt att slippa gå upp på morgonen, gör nu börjar det verkligen kännas. Igår gick jag till 5, det är våra sista dagar sen är våra barn på ett annat dagis.. Låter komplicerat men de är det inte. 
Igår snackade jag med Denise en stund hemma hos henne och vi pratade om allt möjligt, skit skönt att fått ur sig lite saker!! Mycket skitsnack blire alltid med den bruttan! 
Nu ska jag strax börja klä på mig för att gå ner till bussen ^^ Kom hem med 7 bussen igår och åker med den idag ^^ Menmen en utav 2 uppgifter är klara. Ska bara finslipa den lite :P Med lite citat om vad barnen tyckte och tänkte.
Sen tror jag nog att min handledare kommer vilja läsa den men jag känner lite sisådär.. Pinsamt för tänk om hon liksom tycker att jag inte alls kan skriva på de sättet eller använda dem orden... Men hon kanske kan hjälpa mig att fixa så att jag får högre betyg, så det är lite tänkbart... 
Just nu gick min syrra fröbi dörren och sa '' Gomojjon Elin'' vilket var ganska gulligt! 
 
Nä nu kan jag ju inte sitta här hela dagen.. Men innan jag slutar måste jag bara säga att vi fick nog världens bästa mellanmål igår, marängswisch! (stavning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0