Tell me that I can trust you today, tomorrow & forever.

Idag har jag varit i Ösmo för firande av Liam och Sofie (som jag nu sagt i dem senaste 3 inläggen tror jag xD) 
Men iallafall, det var trevligt att träffa alla och så :) Det bjöds på Toy Story tårta och Barbapappa tårta =D Well jag som inte äter tårta i vanliga fall, gillar inte grädde, var ju bara tvungen att äta Barbapappas huvud! Ni som inte vet om det så älskar jag Barbapappa och hans familj! Och även Smurfar!! :D 
Tog med mig kameran så tänkte bjuda på några bilder på min älskade 3-åring! 
Sista bilden är lite konstig men jag tycker att den är underbar ändå! 
Jag hade pysslat ihop ett eget kort till honom och kom faktist ihåg att ta kort på det! 
Snyggt va? xD 
 
Nä nu ska jag ut med hunden! 

Kommentarer
Postat av: sofie

så fina!

2013-03-29 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0