Dagen.

Sjösatte Johans båt idag. Härligt att vara ute igen! Som ni alla vet så är jag ju en så hemsk person så jag kunde inte undgå att smygfota folk. That's who I am! 
Kvällen har tillbringats hemma hos Marcus, vi kollade på film och den var läskig! Jag tror att jag hoppade till 3 gånger på rad, seriöst xD Sen snackade vi mycket om allt möjligt. 
Nu är jag hemma och sitter och kollar på Cartoon Network, vet inte vad det är för pogram på men jag känner igen det och det är ganska roligt! :D 
Morgon dagen har att erbjuda plugg, fotografering, filmkväll och åter igen plugg. Hatar skolan och vill verkligen inte tillbaka dit. Är det värt att gå verkligen? Eftersom att jag känner mig själv ganska bra så vet jag att jag ändå aldrig kommer att kunna nå mitt mål med det hela. 
Det var allt ifrån mig ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0