en extra ledig dag

Tjena!
Egentligen skulle jag ha tagit 8 bussen imorse men kände att jag lika gärna kunde komma en halvtimme sent så somna om och skulle ta 11 bussen. Ja men jo eller hur, försov mig och missade den, nästa gick halv 2 och det var helt onödigt att åka för att ha 2 lektioner. Hörde ifrån en att på ena lektionen hade de inte gjort något utan bara suttit där och på den andra fick de gå efter 20 minuter, så även om jag hade åkt med 2 bussen så hade jag slutat innan jag äns hade kommit dit >.<
 
Men jag har hämtat Linda på dagis idag, tog sällskap med Amanda som hämtade Jack på en gång. Sen fick vi igång hennes moppe och körde en premiärtur med den, ner till bruket men sen kom vi inte mycket längre. Punktering i bakdäcket. KUL! Skojjar någon med oss nu eller?! Så det var bara att börja rulla hemmåt med den, det var vääldigt tungt i alla backar men efter halva vägen kom pappa och hämtade oss som tur var. 
Jag har vistas i solen hela dagen idag! Så skönt! 
 
Jack lärde sig även att cykla utan stödhjul idag och Linda e på väg hon oxå, stolt blir man! 
På kvällen körde vi några matcher och jag gjorde några väldigt snygga räddningar i mål asso! 
Nu har jag precis kollat på Mot Alla Odds och ska nu sova, imorrn är sista skoldagen för denna vecka och jag ska dit! 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0