Lunch.

Är inte hungrig så just nu sitter jag i hemvisten och chillar. 
Fick veta att jag nu har E på matteprovet vi gjorde, Ingrid ville bara veta om jag visste vad Pi var och varför jag hade räcknat så jag gjorde, hon skrattade bara när jag berättade att jag glömt att vi hade miniräknare och därför räknade jag med 3 istälet för 3,14 xD 
Aja, onsdag idag och har 2 lektioner innan jag slutar, svenska och verkstan. Men funderar på att dra hem på verkstan eftersom jag ändå inte kan koncentrera mig här när alla grupprum är upptagna, lärarna är någon annanstanns och alla är högljudda. Inte för att jag kan plugga hemma men det går fan så mycket bättre än verkstadstiden! 
Vad har annars hänt i mitt patetiska liv? Jo de ska jag säga er, ingenting! Igår fick vi inte igång moppen och ja jag ska försöka idag igen men mitt tålamod är inte det bästa fan! 
Människor är förjävliga idag med för er som undrar.. 
Det var allt för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0