mänskligheten...

Jag har adrig haft några förväntningar på mänskligheten, igen har ju heller visat för mig att jag borde ha det. 
Vi alla människor har en personlig gräns där allt bara spricker, man orkar inte bry sig mera. Jag har nu nått min gräns.
Aldrig kunde jag tro att du skulle göra såhär! Det var du och jag, från topp till tå. Hur tänker du egentligen? Menmen någon måste ju alltid vara den bitchiga, och det är ju faktiskt ditt val inte mitt. Du går bara miste om en helt awesome person i ditt liv! 
 
Det fina med allt det här är att jag får reda på vem du egentligen är och kan istället satsa på mina riktiga vänner som verkligen finns där för mig! Jag har er, ni är de ända som riktigt förstår mig, vi är öbor that's it. Vi håller ihop i vårt och torrt. Om sanningen ska fram så är öborna de ända människorna man kan lita på i situationer. Jag slipper också ens försöka att få din uppmärksamhet, fast det slutade jag med för lääänge sen! 
Nu är det dax att blicka framåt, jag har ön, mina kompisar här och det kan aldrig någon ta ifrån mig! 
Jag längtar bara till att gymnasiet ska vara slut så att jag slipper se min fucking klass igen. Jag passar inte in, men vart skulle jag göra det egentligen? 
 
Nu till något roligare, här kommer bilder ifrån dagen! 
Min så ocoola mamma.
Och så jag i solglasögonen, Gud asso att gå i solen i shorts är ingen bra idé! Mina ben ser ut som om jag har sprayat dem röd/bruna neranför mina vita shorts som jag alltid har på mig XD 
Tandlösa lilla troll. 
 
Ingen utav bilderna är redigerade, jag är alldeles för lat för att orka göra det nu. Menmen nu ska jag kolla på någon film och glömma bort alla bekymmer! Cause that's who I am! 

Kommentarer
Postat av: Anna-gretel

Hörru din lilla jävel, sluta tyck synd om dig själv och skaffa dig ett liv istället för att trycka ner andra. Sanningen svider men ingen gillar dig och du kommer inte få några riktiga vänner som du håller på. Det var allt från mig och resten av världen. PUSS

Svar: Tack för dina superfina ord! :D Dessvärre lilla gumman så har jag redan väldigt många riktiga vänner som älskar och accepterar mig för den jag är! Alla ni jävla stadsbor kan bara gå och ta er! PUSS OCH KRAM!
Elin

2013-05-10 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0